Στον Παιδικό Σταθμό μας ακολουθούμε το παιδοκεντρικό μοντέλο μάθησης, που τοποθετεί το παιδί στο κέντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας δίνοντας του την ευκαιρία να αναπτύξει, μέσα από το παιχνίδι, την επικοινωνία, τη συνεργασία αλλά και δεξιότητες κοινωνικές, νοητικές, αισθητηριακές, κίνησης και λόγου.
Το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα υλοποιείται από έμπειρες νηπιαγωγούς με άρτια επιστημονική κατάρτιση, με στόχο τη δημιουργία κλίματος ασφάλειας κι εμπιστοσύνης.
Εμπλουτισμός Εκπαιδευτικού Προγράμματος
Ξένες Γλώσσες
Από τον Παιδικό Σταθμό, οι μαθητές μας έρχονται σε επαφή καθημερινά με τα Αγγλικά μέσα από δραστηριότητες, παιχνίδια, τραγούδια. Ετσι, εξοικειώνονται με τη χρήση της γλώσσας με έναν ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο.
Θεατρική Αγωγή
Στα πλαίσια της θεατρικής αγωγής, με παιχνίδια ρόλων, οι μαθητές μαθαίνουν να εκφράζονται δίνοντας διέξοδο σε σκέψεις, συναισθήματα ή προβληματισμούς. Παράλληλα, συμμετέχοντας σε οργανωμένες παραστάσεις ενισχύεται η ικανότητα λειτουργίας τους μέσα σε ομάδα και ο συντονισμός τους.
Μουσική
Το μάθημα της μουσικής είναι προσαρμοσμένο στις κινητικές, αντιληπτικές, εκφραστικές και επικοινωνιακές δεξιότητες των μαθητών, ανάλογα με την ηλικία τους. Στόχο έχει την ολιστική προσέγγιση της μουσικής με τρόπο διαθεματικό.
Στον Παιδικό Σταθμό, τα συστατικά της μουσικής (ήχος, ρυθμός, μελωδία και αρμονία) διδάσκονται και βιώνονται εμπειρικά με την αξιοποίηση του σώματος. Οι μαθητές εκπαιδεύονται ώστε να αναγνωρίζουν, να διακρίνουν, να κατατάσσουν και τέλος να χρησιμοποιούν τους ήχους. Κατ' αυτόν τον τρόπο η διδασκαλία παίρνει τη μορφή παιχνιδιού και πειραματισμού με τον ήχο, το σώμα και τη μουσική. Η εξερεύνηση των δυνατοτήτων της φωνής και των οργάνων, η ενεργητική ακρόαση και η ανταπόκριση στον ήχο με κίνηση, ζωγραφική, αφηρημένη αναπαράσταση και αυτοσχεδιασμό είναι μόνο μερικοί από τους τρόπους που αξιοποιούμε.
Καλλιτεχνικά
Μέσα από τη ζωγραφική, τις χειροτεχνίες, τις κατασκευές με διάφορα υλικά, μα πάνω απ’ όλα τη διάθεση για δημιουργία:
- Καλλιεργούμε στα παιδιά τη δημιουργικότητα.
- Ενθαρρύνουμε τη χρήση ποικίλων υλικών, μέσων και εργαλείων.
- Χρησιμοποιούμε την Τέχνη σαν μέσο προσέγγισης γνωστικών θεμάτων.
Αθλητισμός
Μέσα από πλήθος μουσικοκινητικών παιχνιδιών, οι μαθητές ανακαλύπτουν το σώμα και τις δυνατότητές του, την ισορροπία και την ευκινησία τους.
Εργασίες
Στον παιδικό σταθμό τα παιδιά πραγματοποιούν εργασίες σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο αξιοποιώντας τη φαντασία τους και την εικαστική τους έκφραση, με στόχο την κατανόηση και αφομοίωση γνωστικών αντικειμένων. Αυτό συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, ομαδικής συνεργασίας και στην απόκτηση γνώσεων, ενώ παράλληλα τα ψυχαγωγεί με δημιουργικό τρόπο.
Ψηφιακή Εκπαίδευση
Με την εργασία στον διαδραστικό πίνακα, τα παιδιά μικρής ηλικίας αναπτύσσουν πλήθος κοινωνικών αλληλεπιδράσεων. Προάγεται η συνεργασία και η ανάληψη ρόλων, ενώ η αλληλεπίδραση με το μαθησιακό υλικό αναδύει τη χαρά της δημιουργίας. Ενεργοποιείται επίσης η σύνδεση ανάμεσα στην τεχνολογία και στο γνωστικό αντικείμενο.
Προαιρετικές Δραστηριότητες
Μετά τη λήξη των μαθημάτων, οι μαθητές μπορούν να ασχοληθούν με δραστηριότητες που επιθυμούν, αποφεύγοντας εξωσχολικές μετακινήσεις.